Zein web plataforma aukeratu online denda bat garatzeko?

Zure lineako negozioa formatzen hasten ari zara eta dagoeneko gauza asko dituzu bideratuta, baina milioi dolarreko galdera sortzen da. Zein merkataritza elektronikoko plataforma aukeratzen dut? Zein da nire negoziorako web plataformarik onena?

Garrantzitsua da erabaki ona hartzea guk aukeratzen dugun merkataritza elektronikoko plataformak gure negozioaren bilakaerari buruzko hainbat gauza zehaztuko baititu. 

Merkatuan gehien erabiltzen diren plataformen artean Magento, Prestashop, Woocommerce, Salesforce... daude baina, dudarik gabe, guztiek bi gauza eskatuko dituzte: kostu ekonomiko handia eta zure barneko edo kanpoko taldearen esfortzu handia zure online denda baldintza ezin hobeetan mantendu ahal izateko.

Negozio digitalen beharrak aldatu dira. Orain askoz azkarragoak izan behar dugu merkatuan lehiakorrak izateko eta lehiakorrak izan ahal izateko Merkataritza Elektronikoa tresna polifazetikoa, arin eta funtzionala izatea behar dugu (denek erabili ahal izango dute teknikari batengana jo beharrik gabe). 

Horregatik, gure proposamena, bai hasita dauden enpresentzat, bai dagoeneko garatuta dauden enpresentzat, Shopify da.

Abantaila nagusiak eta desabantailak ere esaten dizkizugu, ebaluatu ahal izateko.

Shopify-ren abantailak: 

  1. Eskalagarria eta demokratikoa da.Zure hazkuntzan lagunduko dizu. Hazteko beharrezkoak diren tresna guztiak eskaintzen dizkizu, hasi berria zaren edo milioika € saltzen.
  2. Saltzeko behar duzun guztia eskaintzen dizu, alferrikako denbora edo ahaleginik egin gabe.
  3. Oso sendoa da. Plataforma ez da inoiz erortzen. Plataformak beti erantzuten dion trafiko-punta bat izan dezakezu. Bere funtzionalitateak oso optimizatuta daude, eta ordainketa edo erregistroa, buletina... bezalako prozesu garrantzitsuenak ez dira inoiz huts egiten.
  4. Autogestioa. Erabilera erraza, oso intuitiboa da. Aldaketetan arintasun handia ematen dizu eta gauza tekniko konplikatuak oso sinpleak dira.
  5. Marketing konexioak Konexioak oso sinpleak dira. Beste plataforma batzuekin lan egunak eta prozesu konplikatuak kostatuko litzaizukeena, Shopify-rekin oso erraza da.
  6. Etengabeko hobekuntza. Jarri etengabeko hobekuntzak, horietara egokitu besterik ez duzu egin behar. Zure arreta saltzeko benetan garrantzitsua den horretan zentratzeko aukera ematen du, marketinean.
  7. Analitika integrala. Arbel oso bizkorra negozio-erabakiak hartzeko.

Shopify puntu ahulak:

  1. Garestia al da? Jende askok uste du tresna garestia dela. Nola ikusten duzun araberakoa da. Asko saltzen baduzu asko ordaintzen duzu. Baina kostu guztiak integratu dituzu eta beste plataforma batekin diru asko kostatuko zaizun berrikuntza eta garapen guztia ere.
  2. Multimerkatua. Gaur egun ez du multimerkaturik onartzen. Beraz, produktu ezberdinekin merkatu ezberdinetan saldu nahi baduzu zure instantziak biderkatu beharko dituzu. (Oraindik errentagarria da zuretzat ;)

 Zalantzarik baduzu oraindik eta erabakia hartzen lagunduko dizugu nahi baduzu, Pentsamendu Digitalarekin jarri dezakezu harremanetan eta aholkatuko dizugu.